خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 80
:: بازدید ماه : 267
:: بازدید سال : 656
:: بازدید کلی : 2364

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 17:59 | بازدید : 222 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

از کجا می توانم لوازم آرایش اصل بخرم؟

در این مقاله می خواهیم به یکی از مهم ترین نکات کاربران برای خرید لوازم آرایش بپردازیم. یکی از دغدغه هایی که کاربران دارند این است که لوازم آرایش اصل را از کجا بخرند. از آنجایی که امروزه برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد، تشخیص اینکه کدام یک اصل و کدام تقلبی است کار آسانی نیست. اولین کاری که باید انجام دهید خرید از یک مکان معتبر است، سایت ماه تیکا توزیع کننده عمده لوازم آرایشی اورجینال می باشد.  که بتوانید از این ماه تیکا محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید. زیرا ماه تیکا دارای اجناس اصلی و با کیفیت است.

 

از کجا می توانم لوازم آرایش اصل بخرم؟

لوازم آرایش را از فضای مجازی بخرید خرید آنلاین لوازم آرایشی مدتی است که وجود داشته است. دیگر فردی را پیدا نمی کنید که چند ساعتی را در ترافیک و هوای گرم به خرید لوازم آرایش بگذراند و به فروشگاه برود. تمامی فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر سایت فروشگاهی خود را برای خرید اینترنتی لوازم آرایش راه اندازی کرده اند تا مشتریان خود را در اقصی نقاط ایران گسترش دهند. خرید لوازم آرایش از سایت های معتبر یکی از راه های یافتن لوازم آرایش اصل است. باز هم تاکید می کنیم که حتما لوازم آرایشی را از سایت های معتبر خریداری کنید و به هیچ سایتی اعتماد نکنید.

خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام

 یکی دیگر از راه های خرید لوازم آرایش مراجعه به صفحات و کانال های فروش لوازم آرایش در اینستاگرام و تلگرام است. اگرچه این لوازم آرایشی معمولاً نمونه های تقلبی هستند و قیمت ارزانی دارند، اما در میان برخی از آنها می توان محصولات اصلی و با کیفیت را نیز یافت. نکته مهمی که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل باید بدانیم این است که واردات این محصولات با توجه به تحریم ها و مشکلاتی که در واردات کالا داریم باید توسط شرکت های بزرگ و صاحب نام در این زمینه انجام شود و مردم به راحتی نتوانند آن را تهیه کنند. لوازم آرایشی اورجینال از نمایندگی ها و شرکت های بزرگ ارائه می شود.

 

چگونه از اصل بودن لوازم آرایشی که خریداری می کنیم مطمئن شویم؟
لوازم آرایشی اصل ویژگی هایی دارند که به راحتی از لوازم آرایشی تقلبی تشخیص داده می شوند. کافی است با این مشخصات آشنا شوید تا در خرید لوازم آرایشی اصل مسلط شوید.

بسته بندی لوازم آرایشی اصلی

همانطور که گفته شد هر محصولی که توسط شرکت های معتبر تولید می شود به همین ترتیب توسط افراد سودجو تولید می شود اما افراد سودجو نمی توانند این کالاها را به خوبی کپی کنند و حتی در بسته بندی کالاها عملکرد ضعیفی داشته باشند. از قفل بودن درب لوازم آرایشی و بهداشتی تا درج نکردن تاریخ تولید و انقضا، تایپ نادرست کلمات و عدم توصیف مناسب کالا از ویژگی های یک کالای تقلبی است. در صورتی که محصولات اصلی، معمولاً به چندین زبان روی جلد، توضیحاتی در مورد سلامت و کیفیت محصول ارائه می شود.

لوازم آرایش اصل قیمت بالایی دارند!

هیچ ارزانی عاقلانه نیست. این مثال در مورد خرید لوازم آرایشی نیز صدق می کند. البته این بدان معنا نیست که هر چه لوازم آرایشی گرانتر باشد، اصل بودن آنها بیشتر است. اما لوازم آرایشی اصلی را نمی توان ارزان یافت. اگر لوازم آرایشی ارزان خریده اید، اگر نمونه های دیگری از همان محصول با قیمت های بالاتر عرضه می شود، در تقلبی بودن محصول خود شک نکنید.

چند نشانه از لوازم آرایش تقلبی

در عطرهای تقلبی جنس شیشه و درب پلاستیکی محصول نشان دهنده اصل نبودن محصول است. اما با چند بار استفاده از این عطرها متوجه ماندگاری کم و بوی الکلی آنها خواهید شد. حتی بوی این عطرها نیز به مرور زمان نامطبوع می شود. در رژلب ها وجود سرب و بوی بد دهان، عدم چسباندن مناسب درب رژ لب، نشانه تقلبی بودن محصول است. هنگام استفاده از این رژ لب ها معمولا لب ها خشک و ترک می خورد. در ریمل، از بین رفتن ریمل یا توده های ریمل در حین استفاده یکی از مهم ترین نشانه های تقلبی بودن ریمل است. بوی نامطبوع نیز از ویژگی های اصلی تمام محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی است. در کرم پودر بوی بد و عدم پوشش مناسب روی پوست و خشک شدن پوست در حین استفاده از نشانه های تقلبی بودن محصول می باشد. در نهایت، ساده ترین راه برای شناسایی لوازم آرایشی اصلی این است که به وب سایت اصلی شرکت مراجعه کنید و عکس محصول را با محصولی که خریداری کرده اید مطابقت دهید. کاربران گرامی می توانند جهت مشاوره با ما تماس بگیرند.


خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی:

معیار شما برای خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟ یک فروشگاه اینترنتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید؟ تنوع محصول: به طور طبیعی انتظار می رود که یک سایت لوازم آرایشی خوب طیف وسیعی از برندها و محصولات را پوشش دهد. به طوری که هم از نظر نوع و هم از نظر قیمت حق انتخاب از بین گزینه های متنوع را داریم. جستجوی آسان: جستجوی آسان به این معنی است که می توانید محصول مورد نظر خود را به مستقیم ترین شکل ممکن در آن پیدا کنید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: