عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 66
:: بازدید سال : 455
:: بازدید کلی : 2163

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 17:59 | بازدید : 211 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

از کجا می توانم لوازم آرایش اصل بخرم؟

در این مقاله می خواهیم به یکی از مهم ترین نکات کاربران برای خرید لوازم آرایش بپردازیم. یکی از دغدغه هایی که کاربران دارند این است که لوازم آرایش اصل را از کجا بخرند. از آنجایی که امروزه برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد، تشخیص اینکه کدام یک اصل و کدام تقلبی است کار آسانی نیست. اولین کاری که باید انجام دهید خرید از یک مکان معتبر است، سایت ماه تیکا توزیع کننده عمده لوازم آرایشی اورجینال می باشد.  که بتوانید از این ماه تیکا محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید. زیرا ماه تیکا دارای اجناس اصلی و با کیفیت است.

 

از کجا می توانم لوازم آرایش اصل بخرم؟

لوازم آرایش را از فضای مجازی بخرید خرید آنلاین لوازم آرایشی مدتی است که وجود داشته است. دیگر فردی را پیدا نمی کنید که چند ساعتی را در ترافیک و هوای گرم به خرید لوازم آرایش بگذراند و به فروشگاه برود. تمامی فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر سایت فروشگاهی خود را برای خرید اینترنتی لوازم آرایش راه اندازی کرده اند تا مشتریان خود را در اقصی نقاط ایران گسترش دهند. خرید لوازم آرایش از سایت های معتبر یکی از راه های یافتن لوازم آرایش اصل است. باز هم تاکید می کنیم که حتما لوازم آرایشی را از سایت های معتبر خریداری کنید و به هیچ سایتی اعتماد نکنید.

خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام

 یکی دیگر از راه های خرید لوازم آرایش مراجعه به صفحات و کانال های فروش لوازم آرایش در اینستاگرام و تلگرام است. اگرچه این لوازم آرایشی معمولاً نمونه های تقلبی هستند و قیمت ارزانی دارند، اما در میان برخی از آنها می توان محصولات اصلی و با کیفیت را نیز یافت. نکته مهمی که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل باید بدانیم این است که واردات این محصولات با توجه به تحریم ها و مشکلاتی که در واردات کالا داریم باید توسط شرکت های بزرگ و صاحب نام در این زمینه انجام شود و مردم به راحتی نتوانند آن را تهیه کنند. لوازم آرایشی اورجینال از نمایندگی ها و شرکت های بزرگ ارائه می شود.

 

چگونه از اصل بودن لوازم آرایشی که خریداری می کنیم مطمئن شویم؟
لوازم آرایشی اصل ویژگی هایی دارند که به راحتی از لوازم آرایشی تقلبی تشخیص داده می شوند. کافی است با این مشخصات آشنا شوید تا در خرید لوازم آرایشی اصل مسلط شوید.

بسته بندی لوازم آرایشی اصلی

همانطور که گفته شد هر محصولی که توسط شرکت های معتبر تولید می شود به همین ترتیب توسط افراد سودجو تولید می شود اما افراد سودجو نمی توانند این کالاها را به خوبی کپی کنند و حتی در بسته بندی کالاها عملکرد ضعیفی داشته باشند. از قفل بودن درب لوازم آرایشی و بهداشتی تا درج نکردن تاریخ تولید و انقضا، تایپ نادرست کلمات و عدم توصیف مناسب کالا از ویژگی های یک کالای تقلبی است. در صورتی که محصولات اصلی، معمولاً به چندین زبان روی جلد، توضیحاتی در مورد سلامت و کیفیت محصول ارائه می شود.

لوازم آرایش اصل قیمت بالایی دارند!

هیچ ارزانی عاقلانه نیست. این مثال در مورد خرید لوازم آرایشی نیز صدق می کند. البته این بدان معنا نیست که هر چه لوازم آرایشی گرانتر باشد، اصل بودن آنها بیشتر است. اما لوازم آرایشی اصلی را نمی توان ارزان یافت. اگر لوازم آرایشی ارزان خریده اید، اگر نمونه های دیگری از همان محصول با قیمت های بالاتر عرضه می شود، در تقلبی بودن محصول خود شک نکنید.

چند نشانه از لوازم آرایش تقلبی

در عطرهای تقلبی جنس شیشه و درب پلاستیکی محصول نشان دهنده اصل نبودن محصول است. اما با چند بار استفاده از این عطرها متوجه ماندگاری کم و بوی الکلی آنها خواهید شد. حتی بوی این عطرها نیز به مرور زمان نامطبوع می شود. در رژلب ها وجود سرب و بوی بد دهان، عدم چسباندن مناسب درب رژ لب، نشانه تقلبی بودن محصول است. هنگام استفاده از این رژ لب ها معمولا لب ها خشک و ترک می خورد. در ریمل، از بین رفتن ریمل یا توده های ریمل در حین استفاده یکی از مهم ترین نشانه های تقلبی بودن ریمل است. بوی نامطبوع نیز از ویژگی های اصلی تمام محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی است. در کرم پودر بوی بد و عدم پوشش مناسب روی پوست و خشک شدن پوست در حین استفاده از نشانه های تقلبی بودن محصول می باشد. در نهایت، ساده ترین راه برای شناسایی لوازم آرایشی اصلی این است که به وب سایت اصلی شرکت مراجعه کنید و عکس محصول را با محصولی که خریداری کرده اید مطابقت دهید. کاربران گرامی می توانند جهت مشاوره با ما تماس بگیرند.


خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی:

معیار شما برای خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟ یک فروشگاه اینترنتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید؟ تنوع محصول: به طور طبیعی انتظار می رود که یک سایت لوازم آرایشی خوب طیف وسیعی از برندها و محصولات را پوشش دهد. به طوری که هم از نظر نوع و هم از نظر قیمت حق انتخاب از بین گزینه های متنوع را داریم. جستجوی آسان: جستجوی آسان به این معنی است که می توانید محصول مورد نظر خود را به مستقیم ترین شکل ممکن در آن پیدا کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه گلس UV نصب کنیم؟
دو شنبه 15 فروردين 1401 ساعت 19:40 | بازدید : 207 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

شیشه UV چیست؟
در گوشی های دارای صفحه نمایش شیشه ای خمیده موجود در بازار، در برخی موارد لبه های خمیده این موبایل ها پوشانده نمی شود و عملاً محافظت از این قطعات که مهمترین قسمت این مدل از گوشی ها است نادیده گرفته می شود. شیشه UV نوع جدیدی از شیشه های موجود در بازار است که برای گوشی های موبایل با صفحه نمایش خمیده تولید می شود و با لامپ UV و چسب نصب شیشه UV به فروش می رسد. چسباندن این شیشه آسان است و نیاز به تجربه خاصی ندارد و کافی است چسب را روی صفحه گوشی بریزید و شیشه را روی موبایل تنظیم کنید و لامپ UV را نگه دارید تا شیشه برای چند ثانیه روی آن بچسبد. . این شیشه ها تا 99.9 درصد از حساسیت اولیه صفحه نمایش را پس از نصب ارائه می دهند و هیچ تاثیر منفی بر کیفیت صفحه نمایش ندارند. علاوه بر موارد فوق با نصب این شیشه با تجمع حباب و گرد و غبار مواجه نخواهید شد.

با نصب شیشه UV دیگر هیچ مشکلی مانند اثر انگشت، لکه و چربی روی صفحه نمایش وجود ندارد و این نوع شیشه در برابر آب، ضربه و خط و خش نیز مقاوم است.

دلایل تشکیل و تولید شیشه های UV:
امروزه یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های منحنی یا منحنی، نصب محافظ صفحه نمایش بر روی آن هاست. این اسکرین سیورها یا کل صفحه را نمی پوشانند و یا به دلیل لبه های خمیده، محافظ های صفحه کامل از کناره ها بلند می شوند یا زیر آن ها پرز و گرد و غبار وجود دارد. عینک های UV برای پوشش این معایب طراحی شده اند.
عینک های UV یا محافظ صفحه نمایش UV Light مایع خاصی دارند که روی صفحه نمایش خود می ریزید و سپس شیشه را روی آن می گذارید، مایع به تدریج تمام صفحه را می پوشاند، همچنان می توانید شیشه را حرکت دهید صبر کنید تا در بهترین حالت خود روی صفحه نمایش شما قرار گیرد. و وقتی شیشه به خوبی روی صفحه قرار گرفت، بیش از 120 ثانیه صبر کنید و سپس با نور uv در بسته حدود 150 ثانیه روی آن بتابید تا سفت و ثابت شود.

ویژگی های شیشه UV:
طراحی لبه منحنی
دارای انحنای سه بعدی کامل
از صفحه نمایش در برابر سخت ترین ضربه ها، سقوط از ارتفاع محافظت کنید
بدون خراش
ضد اثر انگشت
حساسیت بسیار بالا به لمس
پوشش تمام صفحه
نصب آسان
بدون نیاز به تجربه قبلی برای نصب
دارای سیال مخصوص نصب
حاوی اشعه های ثابت کننده چسب UV
لبه ها را محکم بچسبانید
نصب بدون حباب
کیفیت محافظ صفحه نمایش را کاهش ندهید:
در هنگام استفاده از این محافظ کاهش کیفیتی مشاهده نمی کنید و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. همچنین حساسیت لمسی صفحه نمایش را کاهش نمی دهد و انگشت به راحتی روی آن می لغزد. زیبایی این محصول همانطور که می بینید کاملا چشم نواز است و با هر سلیقه ای قابل طراحی است.

چگونه شیشه UV نصب کنیم؟
شیشه UV نصب کنید
شیشه UV نصب کنید
برای نصب شیشه UV باید مراحل زیر را انجام دهید:
قبل از نصب شیشه UV، صفحه نمایش خود را با یک پارچه آغشته به الکل تمیز کنید
قبل از نصب شیشه UV صفحه گوشی را با یک پارچه خشک کاملا پاک کنید
قبل از نصب شیشه UV، گرد و غبار روی صفحه نمایش را با کمک یک گردگیر مخصوص پاک کنید.
چسب مخصوص uv موجود در بسته را روی صفحه گوشی بمالید
شیشه UV موجود در بسته را با دقت با صفحه موبایل خود مطابقت دهید و صبر کنید تا چسب به طور یکنواخت در سراسر صفحه پخش شود.
در نهایت لامپ UV را به مدت 60 ثانیه روی صفحه نگه دارید تا چسب کاملا خشک شود. برای خشک شدن چسب بهتر است لامپ را چند بار به آرامی و یکنواخت از ابتدا تا انتهای گوشی و بالعکس حرکت دهید.

 

سایت مرجع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
جمعه 12 فروردين 1401 ساعت 10:49 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

مزایای تزریق ژل
کنترل حجم لب (تزریق ژل در چند جلسه قابل انجام است بنابراین اگر در جلسه اول فرد از نتیجه تزریق ژل لب رضایت نداشته باشد و دوز تزریق کم باشد میزان برآمدگی لب قابل کنترل است. می توانید در جلسات بعدی با افزایش دوز، لب ها را حجیم تر کنید، اما باید توجه داشته باشید که حجم بیش از حد لب ها می تواند چهره را کم رنگ کند.)

عدم واکنش آلرژیک (در این روش در صورت استفاده از کیفیت خوب، پس از تزریق ژل لب هیچ حساسیتی ایجاد نمی شود)

عوارض تزریق ژل
کیفیت ژل مصرفی در صورت استفاده از کیفیت و مواد اولیه مناسب توسط پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت است و پزشک در هنگام تزریق دقت زیادی به عمل می آورد و ژل در دوز مناسب تزریق می شود، تزریق ژل عوارضی ایجاد نمی کند، اما در صورت عدم رعایت این موارد و استفاده نامناسب از کیفیت و مواد، تزریق ژل لب می تواند عوارضی ایجاد کند. تنها عوارض موقتی که ممکن است در چند روز اول پس از تزریق رخ دهد، تورم و کبودی ناشی از تزریق است که با مراقبت مناسب قابل رفع است. موارد زیر برخی از اقدامات احتیاطی است که باید پس از تزریق ژل رعایت شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
معمولا بعد از تزریق ژل لب نیازی به مراقبت خاصی نیست و فرد می تواند در فواصل زمانی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد اما باید مراقب باشید که لب ها را دستکاری نکنید. در هفته های اول پس از تزریق ژل لب، وجود توده یا عدم تقارن طبیعی است، اما اگر این عدم تقارن به مدت طولانی روی لب ها مشاهده شد، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. در این صورت باید تعمیر انجام شود تا عدم تقارن از بین برود. بعد از تزریق ژل احتمال کبودی و تورم وجود دارد که در این صورت دکتر فرزان رضایی استفاده از کمپرس یخ را توصیه می کند.

هزینه تزریق ژل لب
به دلیل کیفیت مواد و تفاوت قیمت ژل ها نمی توان قیمت دقیق تزریق ژل لب را تعیین کرد. اولین نکته ای که در تزریق ژل لب باید به آن توجه کنید انتخاب پزشک مجرب و با مهارت بالا و سپس کیفیت کار است. به دلیل هزینه پایین تزریق ژل لب به مراکز غیر معتبر مراجعه نکنید زیرا این مراکز به دلیل مقرون به صرفه بودن ممکن است از مواد بی کیفیت استفاده کنند که در این صورت عوارض جبران ناپذیر و جبران ناپذیری به همراه دارد. کیفیت کار در اثربخشی و حرا تزریق ژل بسیار مهم است.

برخی از خدمات دکتر فرزان رضایی جراح زیبایی صورت و بینی

جراحی زیبایی صورت
جراحی گوش
جراحی زیبایی لب
جراحی لیفت صورت
جراحی پلاستیک بینی
تزریق بوتاکس

 

سایت مرجع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وظایف پشتیبانی سایت چیست؟
پنج شنبه 4 فروردين 1401 ساعت 16:59 | بازدید : 234 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

وظایف پشتیبانی سایت چیست؟
در آموزشگاه کامپیوتر پرتو و آژانس خلاقیت راینو، ارائه دهنده خدمات پشتیبانی وب سایت، ما هر روز تماس های زیادی دریافت می کنیم که به دنبال پاسخ به این سوال هستند که پشتیبانی سایت چیست. ما در مقاله ای در این مورد تصمیم گرفتیم که وظایف پشتیبان سایت چیست و از پشتیبان سایت چه انتظاراتی باید داشت؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت، افرادی که به دنبال کسب درآمد و بازاریابی هستند از وب سایت استفاده می کنند.
طراحی سایت و استفاده از بازاریابی اینترنتی یکی از راه های افزایش درآمد و کاهش هزینه های استخدام بازاریاب ها و همچنین هزینه های تبلیغاتی مانند: بروشور و ... می باشد.
مدیران شرکت ها با یک شرکت طراحی سایت مورد اعتماد برای طراحی سایت قرارداد امضا می کنند و شرکت طراحی سایت موظف است در مدت زمان تعیین شده سایت را طراحی و به مشتری تحویل دهد.
بعد از تحویل سایت بحث پشتیبانی سایت مطرح می شود.
دو نوع پشتیبانی سایت وجود دارد:

* پشتیبانی از سئو و محتوا
*پشتیبانی فنی

پشتیبانی وب سایت چه از نظر فنی و چه از نظر محتوایی یکی از نیازهای اساسی وب سایت ها می باشد.

پشتیبانی سایت چیست؟
پس از طراحی وب سایت شما، شرکت های طراحی وب سایت شما را برای مدتی (بین 6 ماه تا 1 سال) پشتیبانی فنی می کنند که بخشی از خدمات شرکت طراحی سایت به مشتریان خود می باشد.
پشتیبانی فنی شامل: تغییرات جزئی در سایت، محافظت در برابر هکرها و به خطر انداختن امنیت سایت و موارد دیگر است.
پشتیبانی محتوایی سایت شامل قرار دادن منظم مقالات، افزایش رتبه سایت و...
در این بین برخی از مدیران برای پشتیبانی از سایت خود چه از نظر فنی و چه از نظر محتوایی ۱ تا ۲ متخصص استخدام می کنند تا بتوانند از طریق سایت خود کسب درآمد کنند.
برخی نیز با پرداخت مبلغ توافقی به شرکت طراحی سایت از پشتیبانی یک شرکت طراحی سایت به صورت ماهانه استفاده می کنند.

اگر سئو و رتبه سایت برای شما مهم باشد، افزودن محتوا به سایت بسیار تخصصی است. نیروی پشتیبانی سایت برای افزایش رتبه باید کنترل کافی بر تولید محتوا داشته باشد.

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی شامل چه مواردی می شود؟
اگر سایت شما فروشگاهی است، به یک نسخه پشتیبان آنلاین نیاز دارید که کاملا آنلاین باشد.

اگر به عنوان پشتیبان سایت به دنبال فعال شدن در بازار کار هستید باید دوره های آموزشی زیر را گذرانده باشید که شامل:

ورود محصول
بهینه سازی تصاویر وب سایت
لینک سازی داخلی (در صورت تسلط سئو)
لینک محصولات مرتبط
نظارت بر قیمت و قیمت
مقالات مرتبط را منتشر کنید
پشتیبان وب سایت چه مهارت هایی باید داشته باشد؟
به طور کلی دو نوع بک آپ وجود دارد، بک آپ هایی که تنها کارشان ورود محصول به وب سایت های وردپرسی است که برای این منظور فقط به وردپرس مسلط شوید، برای تسلط بر وردپرس بهتر است در کلاس آموزشی وردپرس شرکت کنید.

اما اگر مسئولیت سئو و پشتیبانی محتوای سایت را نیز بر عهده دارید، باید به اصول تولید محتوا، اصول سئو، مسلط باشید، برای این منظور باید و باید در کلاس آموزش سئو و آموزش تولید محتوا شرکت کنید. کلاس، شرکت حرفه ای و این مهارت ها را بیاموزید.

البته در نظر داشته باشید که فقط نیازی به شرکت در کلاس نیست و باید با تمرین و پشتکار بالا در این امر مهم مهارت کسب کنید.

وظایف پشتیبانی سایت:
هر نوع وب سایت وظایف خاص خود را برای پشتیبانی از وب سایت دارد، اما در زیر لیستی از مهمترین وظایف پشتیبانی وب سایت وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید.

مدیریت محتوا و تولید محتوای وب سایت
طراحی بنر، تصاویر اسلایدشو، طراحی لوگو
پاسخ فوری به سوالات مخاطبان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، اینستاگرام و …

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مضرات تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
چهار شنبه 3 فروردين 1401 ساعت 17:33 | بازدید : 241 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

فواید و فواید تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
خالکوبی و میکروبلیدینگ دو روش محبوب در بین خانم هایی هستند که به زیبایی خود اهمیت می دهند. در واقع این دو روش نوعی آرایش نیمه دائمی محسوب می شوند. در اینجا برخی از مزایای این روش های پر کردن ابرو آورده شده است:

عدم نیاز به آرایش روزانه ابرو به دلیل نیمه دائمی بودن روش ها;
داشتن ظاهری زیبا و آراسته؛
ابروهای مرتب در طول روز؛
در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به آرایش ندارید، اما به دلیل کوچکی ابروهایتان مجبور به استفاده از لوازم آرایشی هستید، با کمک این دو روش قادر خواهید بود همیشه ابروهایی منظم داشته باشید.

مضرات تاتو ابرو و میکروبلیدینگ
بسیاری از خانم ها فکر می کنند که تاتو یا میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی برایشان به ارمغان می آورد، اما واقعیت این است که این دو روش نه تنها طبیعی به نظر نمی رسند، بلکه معایبی نیز دارند. در این دو روش وجود رنگدانه های شیمیایی در ابروها باعث ریزش موهای باقی مانده می شود. همچنین مدل ابرو در حالت محدود و ثابت باقی می ماند.

لازم به ذکر است که تاتو و میکروبلیدینگ خطراتی مانند درد، عفونت و واکنش های آلرژیک را به همراه دارد. توجه داشته باشید که در این دو روش نمی توانید ابروهای خود را اصلاح کنید. در واقع نمی توان شکل جدیدی به ابروهای خود داد. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است قبل از انتخاب هر روشی، به طور کامل در مورد آنها تحقیق کنید.

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است؟
اکنون که با انواع روش های بزرگ کردن ابرو آشنا شدیم، باید بدانید که کاشت ابرو روی تاتو نیز به راحتی امکان پذیر است. در واقع، نه تنها می توانید کاشت ابرو و تاتو انجام دهید، بلکه بسیاری از متخصصان در این زمینه توصیه می کنند قبل از کاشت ابرو، سایه ابرو، میکروبلیدینگ یا تاتو انجام دهید.

در واقع با کمک تاتو فضاهای خالی بین ابروها کاملا پر و پوشیده می شود. از طرفی در کاشت ابرو ممکن است به دلیل تخریب برخی فولیکول ها بین تارهای مو شکاف هایی ایجاد شود که با انجام تاتو قبل از کاشت آن را نخواهید دید.

چه مدت بعد از تاتو کاشت ابرو انجام می شود؟
پس از انجام خالکوبی یا میکروبلیدینگ، پوست زخمی شده و التهاب را روی آن خواهید دید. بنابراین برای بازسازی و ترمیم پوست به زمان نیاز خواهید داشت. اگر بلافاصله پس از تاتو ابرو را روی تاتو کاشت کنید، به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. چون پوست خودش در حال بازسازی است و خون رسانی به فولیکول های جدید وجود نخواهد داشت، اما چه مدت بعد از تاتو کاشت ابرو را شروع می کنیم؟

در واقع این بستگی به میزان التهاب و آسیب پوست شما دارد. به طور کلی، اگر التهاب کم باشد، می توانید بعد از دو هفته ابروها را کاشت کنید. اگر التهاب و قرمزی زیاد باشد، حداقل به یک ماه زمان نیاز دارید تا پوست را ترمیم کنید.

آیا برای کاشت ابرو باید تاتو را پاک کنیم؟
اگر بعد از تاتو از فرم ابروهای خود راضی بودید، ابروها روی تاتو کاشته می شوند، در غیر این صورت ابتدا تاتو ابرو برداشته و سپس مراحل کاشت انجام می شود. اکثر متخصصان از خالکوبی برای پاک کردن تاتو استفاده می کنند، اما توصیه می کنیم موارد زیر را در نظر بگیرید:

خالکوبی ابرو به بافت پوست آسیب می رساند. در مقابل، لیزر یا پاک کننده نیز دوباره به پوست آسیب می رساند و جریان خون به بافت ابرو را کاهش می دهد.
خالکوبی ابروها را تیره می کند که مزیتی برای کاشت ابرو است. زیرا تاتو زمینه ابروها را تیره‌تر نشان می‌دهد و نتیجه کاشت ابرو بهتر خواهد بود.
ریزش مو اغلب 3 تا 4 ماه پس از کاشت ابرو اتفاق می افتد. به همین دلیل وجود تاتو ظاهر ابرو را مطلوب می کند.
به طور کلی بهتر است کاشت ابرو را ابتدا به روشی که دوست دارید انجام دهید. بعد از ترمیم و به مرور زمان از لیزر برای پاک کردن قسمت هایی از تاتو که خارج از فریم ابرو هستند استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای تصمیم گیری بهتر به کلینیک و پزشک معتبر مراجعه کنید.

 

http://vitattoo.ir/index.php/face-tattoo


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کاربردهای کفپوش آرملات
سه شنبه 2 فروردين 1401 ساعت 17:53 | بازدید : 218 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

مقایسه کفپوش آرملات با کفپوش اپوکسی
در جاهایی که وسایل نقلیه سنگین با چرخ های بزرگ وجود دارد و احتمال سایش زیاد است، بهتر است از کفپوش آرملات استفاده شود. آرملات نسبت به تعمیر و نگهداری حساسیت کمتری دارد.

در محیط هایی که دمای بالای 50 درجه است نمی توان از اپوکسی استفاده کرد زیرا اپوکسی شروع به نرم شدن می کند و این یکی از نقاط ضعف اپوکسی است و نقطه ضعف دیگر اشتعال پذیری آن است که با همه این تفاسیر بهتر است در Use Armlat in. محیط های با مساحت زیاد، زیرا هم ارزان تر از اپوکسی است و هم در عین حال سریعتر کار می کند.

در جاهایی که وسایل نقلیه سنگین با چرخ های بزرگ وجود دارد و احتمال سایش زیاد است، بهتر است از کفپوش آرملات استفاده شود. آرملات نسبت به تعمیر و نگهداری حساسیت کمتری دارد.

در محیط هایی که دمای بالای 50 درجه است نمی توان از اپوکسی استفاده کرد زیرا اپوکسی شروع به نرم شدن می کند و این یکی از نقاط ضعف اپوکسی است و نقطه ضعف دیگر اشتعال پذیری آن است که با همه این تفاسیر بهتر است در Use Armlat in. محیط های با مساحت زیاد، زیرا هم ارزان تر از اپوکسی است و هم در عین حال سریعتر کار می کند.

 

 

کاربردهای کفپوش آرملات
در کارخانجات و کارگاه هایی که در معرض فشارهای سنگین قرار دارند و همچنین در کف های صنعتی جهت اصلاح سطح و مقاوم در برابر انواع ساییدگی ها این مکان ها عبارتند از:

منطقه کفپوش
کفپوش سردخانه
کفپوش کشتارگاه
کفپوش پتروشیمی
کفپوش صنایع دارویی و غذایی
کفپوش انبار
کف سازی بیمارستان ها و آزمایشگاه ها
کف سازی کارگاه های صنعتی
کفپوش نظامی
طبقات پارکینگ

کفپوش پارکینگ گالینگور

سایر مزایای استفاده از کفپوش آرملات
مقاوم در برابر روغن، بنزین
ضریب مقاومت بالا
ضد آب و انواع مایعات
مقاوم در برابر نقطه ذوب و انجماد
مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی و نفت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0