عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 100
:: بازدید سال : 489
:: بازدید کلی : 2197

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

کرکره غلتکی در مقابل کرکره برقی
پنج شنبه 20 دی 1400 ساعت 10:45 | بازدید : 227 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

اگر به دنبال سطح دیگری از امنیت برای افزودن به خانه خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید، کرکره های غلتکی پاسخ شما هستند. آنها یک گزینه عالی برای امنیت خانه هستند در حالی که هنوز هم جذاب، شیک و جاودانه هستند. هنگام انتخاب کرکره های غلتکی دو گزینه دارید، برقی و دستی. اینکه کدام یک برای شما بهترین است، بستگی به نیاز شما و آنچه به دنبال آن هستید دارد.

کارشناسان کرکره کرکره ای ما مزایا و معایب کرکره برقی در مقابل کرکره کرکره ای دستی را گرد هم آورده اند تا تصمیم شما را کمی آسان تر کنند!

کرکره برقی

محبوب ترین این دو، کرکره برقی است که توسط یک موتور کوچک کنترل می شود که تنها با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می شود. توسط یک کنترل از راه دور یا پانل نصب شده بر روی دیوار در جایی در داخل خانه شما کنترل می شود. موتوری که برای باز و بسته کردن کرکره‌های شما استفاده می‌شود، می‌تواند به برق یا پانل‌های انرژی خورشیدی مدرن متصل شود - برای بهره‌وری انرژی بیشتر.

مزایای کرکره برقی:

  • به راحتی باز و بسته می شود.
  • امکان استفاده از پنل های خورشیدی برای تامین برق کرکره برقی شما.
  • فوق العاده برای صاحبان خانه که ممکن است کرکره های دستی به سختی باز و بسته شوند.
  • بادوام و محافظت فوق العاده ای در برابر عناصر و مزاحمان ارائه می دهد.

معایب کرکره برقی

  • گران تر از کرکره های دستی به دلیل قطعات بیشتر مورد نیاز.
  • ممکن است تحت تأثیر قطعی برق و خاموشی قرار گیرد.
  • کرکره های غلتکی دستی

با استفاده از بادگیر یا میل لنگ، کرکره های غلتکی دستی با دست باز و بسته می شوند. این نوع کرکره نیز بسیار محبوب است، اما کمی راحت تر از کرکره های برقی است. کرکره های دستی با سیم پیچی که در داخل پنجره قرار دارد روی پنجره های شما نصب می شود. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون نیاز به بیرون رفتن به سیم پیچ دسترسی داشته باشید.

مزایای:

ارزان تر از کرکره برقی
امکان باز یا بسته کردن یک شاتر فقط در صورت تمایل.
بادوام و ماهرانه ساخته شده تا محافظت عالی از پنجره را ارائه دهد
بدون نیاز به برق و همچنان در هنگام قطع یا خاموشی برق کار می کند.
معایب

باز کردن آن برای برخی افراد و افراد مسن ممکن است سخت باشد.
باید با استفاده از بادگیر داخل هر پنجره، یک دریچه باز و بسته شود.
تصمیم گیری در مورد کرکره های دستی در مقابل کرکره برقی می تواند دشوار باشد، اما هر نوع کرکره ای که انتخاب کنید، تیم مدرن می تواند به شما کمک کند. ما افتخار می کنیم که در آخرین پیشرفت ها در فناوری کرکره غلتکی پیشرو هستیم. تمام کرکره های غلتکی ما در استرالیا از بهترین مواد موجود ساخته شده اند.

برای مشاوره تخصصی رایگان همین امروز با مدرن تماس بگیرید. ما تکنسین های محلی در تمام مناطق سیدنی داریم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چرا ما از نظر بیولوژیکی به تعامل اجتماعی نیاز داریم؟
چهار شنبه 19 دی 1400 ساعت 18:37 | بازدید : 241 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )


به نظر شما دوستان فقط یک تجمل هستند؟ شما تنها کسی نیستید که اینطور فکر می کنید. دوستی ها اغلب در رتبه آخر قرار دارند - پس از روابط با شرکا یا سایر اعضای خانواده. با این حال، بسیاری از دانشمندان این روابط اجتماعی را برای بقای ما ضروری می دانند.

تهراچتروم یک مکان عالی برای پیدا کردن دوستان خوب برای شما عزیزان می باشد.

متأسفانه، ما کمتر از گذشته در حال معاشرت هستیم. پس از آن، ما نیز تنهاتر از همیشه هستیم. این تنهایی هزینه بالایی دارد. زمانی که احساس می کنید از دیگران جدا شده اید، ممکن است بیشتر مستعد افسردگی، اضطراب یا اعتماد به نفس پایین باشید.

برخی تحقیقات نشان می دهد که این همه گیری تنهایی به دلیل تغییرات مدرن در نحوه ارتباط ما با افراد دیگر است. به عنوان مثال، ما دیگر در قبایل یا روستاهایی زندگی نمی کنیم که به عنوان یک جامعه برای به دست آوردن منابع کار می کنیم. بسیاری از جوانان خانه خانواده خود را ترک می کنند تا به تنهایی زندگی کنند. کمتر با همسایه ها و غریبه ها صحبت می کنیم. علاوه بر این، ما زمان زیادی را صرف درگیر شدن با فناوری پشت صفحه نمایش می کنیم و نه با افراد دیگر.

در حالی که تغییر می تواند خوب باشد و استقلال مهم است، ما نیاز به دوستی را از بین نرفته ایم. مانند همه پستانداران، انسان نیز موجودی اجتماعی است. اجتماعی شدن بخشی ضروری از تکامل ما است. ما به معنای واقعی کلمه برای ارتباط با افراد دیگر سیم‌کشی شده‌ایم، و تحقیقات نشان می‌دهد که این نیاز به اندازه غذا و سرپناه حیاتی است.

وقت گذرانی با دوستان باعث ترشح هورمون های احساس خوب می شود
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا وقت گذرانی با کسی که دوستش دارید اینقدر خوب است؟ گاهی اوقات حتی ممکن است احساس سرخوشی کند. این به این دلیل است که مغز شما برای مراقبت از آن به شما پاداش می دهد!

وقت گذرانی با دوستان باعث ترشح هورمون هایی مانند سروتونین، دوپامین و اکسی توسین می شود.[3] این هورمون ها برای بهزیستی، شادی، حل مشکل، ارتباط و تنظیم عاطفی مهم هستند. به عبارت دیگر، مغز شما برای عملکرد بهینه به تعاملات اجتماعی مثبت وابسته است.

دوستان سلامت روان شما را تقویت می کنند
از آنجایی که مغز شما وقتی با دوستانتان وقت می گذرانید، هورمون های احساس خوب ترشح می کند، این روابط می توانند بهزیستی کلی شما را افزایش دهند.

در مورد آن فکر کنید. دوستان خوب هم در زمان های خوب و هم در زمان های بد به طور ایده آل کنار شما هستند. آنها همچنین مزایای زیادی را ارائه می دهند، از جمله:

  • افزایش اعتماد به نفس و ارزش خود.
  • از شما در گذارهای دشوار حمایت می کند.
  • افزایش احساس هدف و معنا در زندگی.

این مزایای ارزشمند در هر مرحله از زندگی اعمال می شود. به عنوان مثال، نوجوانانی که دوستی صمیمی دارند، در مراحل بعدی زندگی، میزان افسردگی یا اضطراب کمتری دارند. افراد مسن‌تر با زندگی اجتماعی غنی، سطوح بالاتری از رضایت از زندگی را گزارش می‌کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معرفی انواع میز ناهار خوری
چهار شنبه 18 دی 1400 ساعت 11:57 | بازدید : 228 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

انتخاب درست ابعاد از میان انواع میز ناهارخوری موجود در بازار برای آنکه بتوانید، منزلی مطابق با اصول و تکنیک‌های دکورسازی را ارائه دهید، الزامی است. به‌هرحال این کالا در مدل‌های متنوعی مانند میز ناهارخوری 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و … عرضه می‌شود و این شما هستید که باید دقت نمایید، کدام طرح و سایز به‌منظور ایجاد یک تعادل بصری برای ساختمانتان مناسب‌تر است. گزینش ابعاد یک میز ناهارخوری برای آنکه علاوه بر زیبایی قادر باشد در ایجاد یک فضای کاربردی نیز توانمند ظاهر گردد موضوعی است که در ساخت دیزاین های حرفه‌ای موردتوجه قرار می‌گیرد. بسیاری گمان می‌کنند، میز ناهارخوری‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تر چشم‌نوازتر و شیک‌تر بوده، ازاین‌رو به خرید میز ناهارخوری 6 نفره و یا حتی بزرگ‌تر نیز پرداخته اما در انتها از دکور خود رضایت چندانی ندارند، زیرا انتخاب خوب زمانی رقم می‌خورد که با توجه به فضاهای مختلف و انواع متراژها میز تعیین و خریداری شود.

بسیاری از صاحبان منازل با انتخاب‌های صحیح خود خانه‌هایی شیک و متمایز را به مدد میزهای نهارخوری پدید آورده‌اند، شما هم اگر دارای یک سالن پذیرایی نسبتاً بزرگ و عریض هستید، حتماً میز ناهارخوری 8 نفره بهتر به کارتان می‌آید و حتی گزینش نمونه‌های 12 نفره نیز بلامانع می‌باشد، اما فضاهای محدود خود را فقط به نمونه‌های 4 نفره اختصاص دهید و بدین ترتیب از فضای خود بهینه‌تر استفاده نمایید. همچنین برای خرید میز ناهار خوری می توانید در قسمت فروشگاه اینترنتی دهکده چوب مدل مورد نظرتان را انتخاب و بعد از آن نیز سفارشتان را نهایی کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

عوامل مهم در تعیین میز ناهارخوری مناسب

وقتی درگذشته و پیشینه تاریخی میزهای ناهارخوری سیری می‌کنیم، بیشتر جنبه زینتی آنها در مقابل دیدگانمان به تصویر کشیده می‌شود، زیرا در زمان‌های قدیم افراد فقط به‌منظور زیبایی بخشی به فضا یک نمونه از این میزها را خریداری می‌کردند اما در حال حاضر این کالا کاربردی‌تر شده و به‌واقع از حالت لوکس خارج گشته است. تمامی افراد تمایل دارند از میان انواع میز ناهارخوری در خانه‌های حتی کوچک خود بهره ببرند و در کنار آنها وعده‌های غذایی دل‌چسب‌تری را با اعضای خانواده‌شان تجربه کنند. در ادامه به عوامل مهم در تعیین یک میز ناهارخوری مناسب اشاره می‌کنیم.

  • سازگاری با مشخصات فیزیکی افراد:

تعریف منازل امروزی بدون میز ناهارخوری محال است، ازاین‌رو برای آنکه به نمونه‌ای استاندارد دسترسی یابید در ابتدا سعی کنید به سنجش میز با مشخصات فیزیکی خود و اعضای خانواده‌تان بپردازید و سپس آن موردی را که با این مقیاس سازگاری بیشتری دارد را خریداری نمایید.

افراد بلندقامت به میزهایی با ارتفاع بیشتر و افراد کوتاه‌قد باید به نمونه‌هایی با ارتفاع‌های کمتر بسنده نمایند تا درنهایت تمامی اعضای بدن پس از قرار گرفتن در پشت میز احساس راحتی کرده و ناچار به خم کردن کمر حین نشستن نباشیم و بدین ترتیب هضم غذا بدون اختلال انجام پذیرفته و به دستگاه گوارش آسیبی وارد نشود.

  • تعداد نفرات میز ناهارخوری:

افرادی که باید دائماً از تعداد زیادی مهمان پذیرایی نمایند یا اعضای خانواده آنها وسیع‌تر می‌باشد، بهتر است میز ناهارخوری 8 نفره و کسانی که به دنبال یک میز کوچک برای رفع امور روزانه هستند و نیاز ندارند آن را در سالن پذیرایی و در مقابل دید مهمان‌ها قرار دهند به میز ناهارخوری 4 نفره یا 6 نفره بسته به تعداد افراد استفاده‌کننده از آن اکتفا نمایند. میزهای بزرگ‌تر برای حضور در سالن‌های بزرگ‌تر طراحی‌شده‌اند و به‌هیچ‌وجه با فضاهای کوچک سنخیتی ندارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید باتری آیفون 7 پلاس
سه شنبه 7 دی 1400 ساعت 9:26 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

باتری تقویت شده مارک آیفون 7 پلاس با توجه به افزایش ظرفیتی که داشته، عملکرد نسبتاً بهتری از باتری اصلی آیفون 7 Plus از خود نشان می دهد. هر دو باتری با توجه به ظرفیت و کیفیت بالایی که دارند، طول عمر مناسبی را از خود نشان می دهند. وجود قابلیت تنظیم مصرف انرژی نیز به شما کمک می کند که طول عمر باتری را بیشتر و مصرف شارژ را کمتر کنید. نسبت به نسل قبلی تراشه بکار رفته در گوشی آیفون 7 پلاس نیز تغییر یافته و کارایی و هماهنگی آن با باتری بیشتر شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل، علاوه بر باتری تقویت شده مارک و باتری اصلی، می توانید نسبت به خرید باتری تقویت شده کوفنگ (kufeng) آیفون 7 پلاس iPhone 7 plus نیز اقدام کنید.   

مشخصات کلی باتری آیفون 7Plus

باتری تقویت شده مارک آیفون 7Plus در مقایسه با باتری اصلی آن 600 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری دارد. بنابراین ظرفیت آن 3500 میلی آمپر ساعت عنوان شده است. جنس لیتیومی این باتری سبب شده با وجود کیفیت بالا، در طول زمان دچار خرابی شود. وجود قابلیت فست شارژ سبب شده شما تنها کمی بیش از یک ساعت برای شارژ صفر تا صد گوشی آیفون 7Plus زمان نیاز داشته باشید؛ در حالت عادی این زمان بیش از 2 ساعت است. نکته دیگر مربوط به باتری این گوشی جدانشدنی بودن آن است. در تصویر زیر ظرفیت تعدادی از باتری های آیفون نشان داده شده است:   

میزان استقامت باتری آیفون 7 پلاس

اپل هر ساله هنگام معرفی آیفون های خود، میزان دوام باتری آن ها را نیز اعلام می کند. براین اساس باتری آیفون 7 پلاس در حالت استندبای تا 384 ساعت شارژ نگه می دارد. این میزان دوام بالا در حالت استندبای سبب شده مقاومت کلی این باتری نیز قابل قبول باشد. باتری آیفون 6Plus با وجود برتری اندک در ظرفیت، به همین میزان دوام می آورد.    باتری iPhone 7 Plus هنگام مکالمه تحت شبکه 2G تا 21 ساعت دوام می آورد. میزان دوام آن هنگام مکالمه 3G نیز به همین میزان عنوان شده است. باتری آیفون XS ظرفیت کمتری داشته و هنگام مکالمه نیز تنها 20 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. باتری آیفون 7 پلاس با توجه به ظرفیت بالای خود دوام بالایی نیز در شرایط مختلف از خود نشان می دهد.   

بررسی دوام باتری iPhone 7 Plus

برای بررسی آمار اپل، تست های ویژه اندازه گیری مقاومت انجام گرفت. باطری آیفون 7 پلاس هنگام پخش فیلم 7 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد. میزان دوام این باطری هنگام مکالمه نیز 18 ساعت و 3 دقیقه اندازه گیری شد. همچنین باطری آیفون 7Plus هنگام وبگردی نیز 13 ساعت و 31 دقیقه شارژ نگه داشت. طبق این تست، مقاومت کلی این باطری 75 ساعت برآورد شد. همانطور که گفته شد، دوام کلی باطری iPhone 7 Plus مناسب و قابل قبول است. همچنین شارژر اصلی آیفون 7 پلاس در فروشگاه فونی شاپ موجود می باشد که در صورت تمایل تهیه نمایید.

https://fonishop.com/product/iphone-7-plus-mark-battery/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0