عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 74
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 124
:: بازدید سال : 513
:: بازدید کلی : 2221

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7
یک شنبه 29 اسفند 1400 ساعت 11:34 | بازدید : 226 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

بنابراین، با خرید باتری گوشی سامسونگ یا هر برند دیگری، کمک خواهید کرد که عملکرد گوشی برای سالهای بیشتری در بهترین وضعیتش باشد. بنابراین، دیگر مشکل متورم شدن گوشی که در سالهای نهچندان شاهد آن بودیم، در باتری گوشی سامسونگ بههیچ عنوان دیده نمیشود. چرا که بدون آن اصلا گوشی معنا و مفهومی نخواهد داشت. فعلا معلوم نیست که چرا سامسونگ سنسور مادون قرمز را در گلکسی نوت ۵ قرار نداده است و مادون قرمز ویژگی است که اغلب محصولات سری گلکسی نوت و سری گلکسی S از آن بهرهمند هستند. این آگاهی هم درک مناسب را به شما خواهد داد که چرا تعویض باتری یک گوشی، نقش مهم و موثری در حفظ کیفیت خود گوشی و حتی سرعت آن خواهد داشت. اکنون سرعت تبادل اطلاعات برای بسیاری از افراد مهم است اما با این اوصاف در گلکسی نوت 5 شاهد رابط USB Type-C نیستیم. ظرفیت از جمله المانهای مهم در تعیین وضعیت یک باتری است. باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری گوشی سامسونگ اورجینال، با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت، انرژی یک دستگاه تقریبا ۵ اینچی را فراهم میکند و در صورت استفاده مناسب دارای طول عمر کافی میباشد.

پیشرفتهای بزرگی در این زمینه در سامسونگ صورت گرفته است و بعد از افتضاحی که یکی از مدلهای سری نوت داشته است، سامسونگ درس بزرگی گرفته و کاملا به مسئله باتری در گوشیهای خود پرداخته است. بهعنوان مثال با فعال نمودن یکی از این جسچرها این امکان برای شما فراهم خواهد گردید که با نزدیک کردن دستگاه به گوش خود، با مخاطبی که نام او روی گوشی در قالب پیامک، لیست تماس یا مشخصات وی قرار گرفته است، مستقیماً تماس برقرار کنید. به نظر من که عمر باتریش عالیه ولی کم کاری سامسونگ تو نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس مشهوده. عمر باتری به عوامل مختلفی بستگی دارد و همواره باید در خرید گوشی به آن توجه داشته باشید. البته یک باتری میتواند در طول عمر خود متورم شود، اما این در حالی خواهد بود که آسیب جدی به باتری رسیده و سبب ایجاد حفرههایی در داخل دستگاه شود. اس ۷ یگ گوشی انقلابی خواهد بود با سنسور عنبیه چشم و پردازنده اگزینوس M1 که سامسونگ امید زیادی بهش بسته و امیدواره که بتونه فروش فوق العاده ای را باهاش تجربه کنه.

حتی باتری گوشی آیفون 6S که 4.7 اینچی است نیز ظرفیت 1715mAh دارد. باتری گوشیها در این صورت حجم بیشتری داشته و در نتیجه ظرفیت بالاتری از نظر میلی آمپر ساعت در اختیار شما خواهد بود. اگر این روند یک ساعت به طول بینجامد، شما یک باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری خواهید داشت و اگر ۷ ساعت و نیم طول بکشد، باتری شما ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شما نمیتوانید از بسیاری نرم افزار های استفاده نمایید و تلفن همراه شما فقط برای تماس و پیامک قابل استفاده خواهد بود . نداشتن یک باتری مناسب، گوشی شما را در وضعیت ناامید کنندهای قرار میدهد و حتی اگر امکانات خوبی هم داشته باشد، به دلیل اینکه نمیتوانید از قابلیت پرتابل بودن آن برای مدت زمان زیاد استفاده کنید، همیشه از آن ناراضی خواهید بود. این باتری لیتیوم پلیمری (Li-Po) دارای 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت بوده و با شارژ کامل آن در حالت 3G بدون نیاز به شارژ مجدد تا 22 ساعت قادر به مکالمه و تا 64 ساعت قادر به پخش موسیقی خواهید بود. باتری سامسونگ S7 یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 3.8 ولت است.

ظفیت آن در حد ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت بوده و همراه با ولتاژ ۳.۸۵ ولت در اختیار شما قرار میگیرد. ظرفیت note 3 battery برابر است با 3200 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی آن، 3.8 ولت DC است. باتری گوشی موبایل 5.7 اینچی سامسونگ گلکسی نوت 5 دارای 3.85 ولت ولتاژ بوده و دارای چگالی و وزن کمتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی می باشد. اجرت یا دستمزد تعویض باتری این گوشی ناچیز است. نکسوس 5X نیز صفحه نمایشی ۵/۲ اینچی داشته و منبع قدرت آن هم باتری ۲۷۰۰ میلیآمپری است. قیمت باتری گوشی سامسونگ هم در حدی نیست که مشکلی برای اکثر کاربران باشد و بهسادگی میتوانید عملکرد باتری گوشی خود را به روزهای اولیهاش بازگردانید. کیفیت باتری گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 4 بالا بوده و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میگیرد. تعویض باتری گوشی سامسونگ و خرید یک مدل جدید، همواره به نفع شما است و سرعت عملکرد و کیفیت اجرای برنامهها و بازیها را در گوشی بالا میبرد. 

 

https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-s7-g930-mark-battery/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟
دو شنبه 23 اسفند 1400 ساعت 18:24 | بازدید : 220 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

قدرت نفوذ بالا

یک دستگاه لیزر موی حرفه ای باید نفوذ بالایی داشته باشد.
الان قدرت نفوذ بالا یعنی چی؟
هر فردی ممکن است در نهایت چند تار موی ضخیم در بدن خود داشته باشد. اگر دست قدرت نفوذ بالایی داشته باشد می تواند موهای پرپشت را نیز از بین ببرد و این برای افراد مختلف بسیار مهم است.

کاملا بدون درد و سخت
حتما شما عزیزان هنگام کسب اطلاعات و مشاوره از دیگران شنیده اید که لیزر موهای زائد بسیار دردناک است و ممکن است باعث سوختگی در بدن شود.
این نکات کاملا درست است. در گذشته دستگاه هایی بودند که خیلی پیشرفته نبودند و باعث درد و سوختگی همه می شدند، اما امروزه دستگاه های پیشرفته ای در کلینیک های زیبایی وجود دارد که جزو بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن محسوب می شوند. در انتخاب کلینیک و دستگاه لیزر مو دقت کنید.

دستگاه با سرعت بالا
اگر دستگاه مورد استفاده یکی از بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد بدن باشد، سرعت بالایی دارد و لیزر حتی کار لیزر تمام بدن را در کمتر از 1 ساعت به پایان می رساند و همچنین نیازی به زمان بیشتر و بیشتر نیست. جلسات بیشتر

بدون نیاز به ژل و بی حس کننده
کار با دستگاه های جدید و پیشرفته به قدری آسان و ساده بوده که برای جلوگیری از درد نیازی به ژل و بی حس کننده نیست.

یکنواختی لیزر
بهترین لیزر موهای زائد بدن موهای زائد بدن شما را کاملا صاف و یکنواخت از بین می برد و اصلا نگران نباشید که ممکن است مقداری موهای زائد روی بدن شما وجود داشته باشد.

جوان سازی پوست
در گذشته افرادی که موهای زائد بدن خود را لیزر می کردند دچار خشکی پوست می شدند و دلیل این مشکل تنها مشکل دستگاه های قدیمی بود اما دستگاه های جدید و پیشرفته دیگر چنین مشکلی ندارند.

پوشش انواع مو
رنگ های مختلف پوست و مو که به عنوان انواع پوست و مو می شناسیم، همواره یکی از دغدغه های شرکت های لیزر موهای زائد بوده است. اما دستگاه های جدید انواع پوست و مو را پوشش می دهند و سازگار هستند.

 

لیزر
قبل از اینکه با دستگاه لیزر آشنا شوید حتما با خدمات لیزر موهای زائد آشنا بوده اید و اکنون قدمی دیگر به سمت این خدمات برداشته اید.

موهای زائد بدن همه افراد در فواصل زمانی یا سیکل های مختلف رشد می کنند و به همین دلیل باید در چند جلسه و در فواصل زمانی مختلف با دستگاه لیزر مخصوص لیزر شده و از بین بروند.

حال اینکه شما چه جنس و رنگ پوست و چه جنس و رنگ موی دارید یکی از مواردی است که برای انتخاب دستگاه خاص و گرفتن بهترین نتیجه باید به آن توجه کنید.

در ادامه با بهترین و درخواستی ترین دستگاه ها در این زمینه آشنا می شوید ...

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020، 2021 و 2022
دستگاه لیزر مو IP IPL
دستگاه آی پی ال ​​یکی از دستگاه های تقریبا خوب در زمینه لیزر موهای زائد است که با سیستم اپتیکال کار می کند و برای افرادی که در تیپ های 1 و 2 و 3 یعنی سفید و بلوند هستند استفاده می شود. این دستگاه برای قطعات بدنه متفاوتی استفاده می شود اما در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر مو از قدرت بالایی برخوردار نیست.
این دستگاه لیزری نیست و با لامپ های فلاش زنون کار می کند و همچنین صورت و بدن را شفاف و روشن می کند.

دستگاه لیزر IPL

 

در لیزر موهای زائد الکساندرایت (الکس)
دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از شناخته شده ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن می باشد که دارای خاصیت تنظیم طول موج و انرژی در ارتباط با پوست و موی افراد مختلف می باشد.
برخی از کارشناسان لیزر الکس را قوی ترین و موثرترین لیزر در بین موارد فوق می دانند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوختن می باشد.
این دستگاه دارای عمق نفوذ فوق العاده ای است و آن را به یکی از موثرترین و سریع ترین روش های موجود تبدیل کرده است که نیاز به جلسات درمانی کمتری دارد.


این دستگاه علاوه بر لیزر برای تمام قسمت های بدن نیز کارهای زیر را انجام می دهد:
درمان لکه های پیری
درمان رگهای عنکبوتی
درمان لکه های عروقی مادرزادی
خالکوبی ها را پاک کنید
دستگاه لیزر الکساندرایت

 

دستگاه لیزر مو دایود مو
لیزر دایود برای رفع موهای زائد در طول موج های پالسی 800 یا 810 نانومتر موجود است. جذب این طول موج در ملانین تا حدودی کمتر از لیزرهای الکساندریت و یاقوت و بیشتر از Nd: YAG و IPL است. با توجه به گستردگی تنظیمات طول پالس و انرژی، کاربرد وسیعی دارد و برای پوست های تیره قابل استفاده است. اگر فردی دانش و تجربه کامل نداشته باشد می تواند پوست خود را بسوزاند. این دستگاه برای نژاد ایرانی مناسب است.

از این دستگاه برای کیوسک لیزری نیز استفاده می شود که برای پاک کردن تاتو استفاده می شود.


از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
عمق نفوذ بیشتری نسبت به الکساندریت دارد
کاهش خطر به دلیل نبض یکنواخت
خنک کننده سطح
قابل استفاده برای پوست های تیره
دستگاه لیزر دایود

 

دستگاه لیزر مو Nd-YAG
Nd: لیزرهای YAG برای استفاده در یک لامپ یا لیزر دیود به صورت نوری پمپ می شوند. آنها یکی از رایج ترین انواع لیزر هستند و برای بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند. Nd: لیزرهای YAG معمولاً در 10 نور ساطع می کنند

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نکاتی برای ساخت یک کلبه چوبی
چهار شنبه 18 اسفند 1400 ساعت 18:33 | بازدید : 237 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

تصور کنید در هوای سرد زمستان، دستان خود را دور یک فنجان چای حلقه کنید و کنار یک شومینه هیزمی بنشینید. کلبه های چوبی! حتی شنیدن نامه آنها ما را به فکر فرو می برد. ساخت یک کلبه چوبی ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما داشتن این سازه های قابل حمل به سادگی یک رویا است. در این مقاله قصد داریم یک کلبه چوبی، طرح کلی آنها و دسته بندی های مشابه بسازیم.

کلبه چوبی در شمال
نکاتی برای ساخت یک کلبه چوبی
وقتی صحبت از ساخت و ساز می شود، کیفیت و استحکام حرف اول را می زند. چه ساخت یک ویلای مجلل و چه یک کلبه جنگلی کوچک و ساده!

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که "این ساختمان فونداسیون خوبی دارد"؟ این عبارت در واقع به اساس و چارچوب ساختار اشاره دارد. اسکلت خانه از ساختار آن حمایت می کند و تمام عناصر خانه را در کنار هم نگه می دارد. اگر قاب بندی محکم، ایمن و اصولی نباشد، حتی بهترین دکوراسیون داخلی و صرف هزینه های زیاد برای ساخت سازه، نمی تواند این کمبود را جبران کند و در نهایت منجر به فروپاشی آن شود.

اگر به فکر ساختن یک کلبه چوبی کوچک برای خود هستید و می خواهید از اصولی بودن کار خود مطمئن شوید، برای ساخت اسکلت چوبی کلبه، راهنمای زیر را دنبال کنید.

بهترین نوع چوب را انتخاب کنید
قبل از شروع ساخت اسکلت خانه، باید نوع چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید. می دانید که چوب مهم ترین و تاثیرگذارترین عنصر در ساخت اسکلت کلبه است، پس باید در کیفیت و خرید آن بسیار دقت کنید.

اگرچه چوب درجه یک گران است، اما اگر می خواهید کلبه چوبی شما در برابر باد، طوفان و شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد، باید قسمت بالایی کیف را کمی شل کنید. برای این کار توصیه می کنیم به بهترین و معتبرترین چوب فروشی ها مراجعه کنید و یک متریال با کیفیت را انتخاب کنید.

یک حرفه ای استخدام کنید
برای ساختن یک کلبه چوبی عجله نکنید. قوانین و مجوزهای ساخت و ساز منطقه ای را تحقیق کنید و از متخصصان کمک بگیرید. یک متخصص می تواند در مورد ابعاد کلبه، مکان مناسب برای ساخت آن و دسترسی به خدماتی مانند آب، گاز و برق به شما مشاوره دهد.

قاب کلبه را بسازید
فرآیند ساخت کلبه چوبی به چند قسمت کلی تقسیم می شود. پس از اینکه تصمیمات لازم را در مورد ابعاد کلبه گرفتید، نوبت به ساخت پایه و فونداسیون چوبی برای تحمل وزن سازه می رسد. طرح خود را از کلبه تصور کنید، اندازه گیری های لازم را با دقت انجام دهید و در گوشه های تعیین شده پایه های چوبی بسازید.

اکنون که تمام مقدمات انجام شده، نوبت به ساخت چارچوب اصلی کلبه رسیده است. الوارهای عمودی و افقی را در کنار هم قرار دهید تا یک قاب محکم و بادوام ایجاد کنید. سپس برای جلوگیری از سرما و رطوبت آن را خوب ببندید.

کلبه چوبی پیش ساخته
خانه ها و کلبه های پیش ساخته در قسمت هایی از کارخانه ساخته می شود و پس از تحویل قطعات در ملک شما مونتاژ می شود. ساخت این سازه های پیش ساخته از معماری مدرن الهام گرفته شده است.

سازه های پیش ساخته دارای مزایای متعددی هستند که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود:

- فرآیند طراحی برای ساخت آنها بسیار سریع است و حدود یک تا دو ماه طول می کشد.

آنها قیمت مناسبی دارند و اغلب مقرون به صرفه هستند.

- سازه های پیش ساخته طرح های متنوعی دارند و معمولاً با همه سلیقه ها سازگاری دارند.

این پروژه های ساختمانی اغلب دارای تعدادی گزینه شگفت انگیز هستند، به عنوان مثال، می توانید کلبه چوبی خود را سفارشی کنید. یعنی ایده های خود را با کارشناسان در میان بگذارید و حتی اگر مهندس عمران و معماری هستید و دستی در طراحی دارید، پلان کلبه خود را مطابق سلیقه خود ترسیم کنید.

 

https://azarwoodenhouse.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مهمترین ویژگی های مبل راحتی
سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت 16:37 | بازدید : 229 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

در سال های اخیر علاقه مردم به دکوراسیون و چیدمان بیشتر شده است و بیشتر افراد حتی در خانه های بسیار کوچک با درآمد بسیار محدود سعی می کنند بهترین مبلمان را برای منزل خود تهیه کنند و با همان مبلمان کوچک بهترین چیدمان را داشته باشد. . برای ایجاد فضایی چشمگیر و جذاب در خانه خود و در این چیدمان یکی از مهمترین اجزای همیشه مبلمان است که جلوه خاصی به پذیرایی هر خانه می بخشد و انتخاب صحیح آنها می تواند قدم بزرگی باشد. به سمت زیباسازی خانه ها .

.

مبل چیست؟
مبل به برخی از وسایل خانگی، اداری و عمومی اطلاق می شود که معمولا در نشستن و کار استفاده می شود. مبل ها اغلب برای نشستن یک یا چند نفر ساخته و طراحی می شوند که برای لیسیدن و خیس کردن دست ها، بازوها و پشت طراحی شده اند. مبل ها معمولا در اتاق نشیمن، اتاق تلویزیون، اتاق غذاخوری و اتاق استراحت قرار می گیرند. ساختار مبل ها معمولا چوبی یا فلزی است و روکش آن ها از پارچه، چرم یا ترکیبی از هر دو است. از مبل ها در هتل ها، شرکت ها، اتاق های انتظار و گاهی اوقات مغازه ها استفاده می شود. مبل نوعی مبل است که معمولاً برای سه نفر ساخته می شود، اما انواع دو نفره و ... نیز وجود دارد. این مبل قدمتی دویست ساله دارد و از سال 1800 در آمریکا ساخته شده است.

.

ویژگی های مبل
در بدنه این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه ها کوتاه و دسته ها پهن و قیمت و کیفیت آن از مبل های استیل کمتر است. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر است. خود مبل به چند دسته تقسیم می شود که معروف ترین آن ها «ال»، «الیو»، «شانو» و.. اخیرا در اکثر محصولات مبلمان راحتی مقداری چوب در نمای مبل به چشم می خورد.

.

مبل چیست؟

مبل راحتی از سال 1800 در آمریکا ساخته شده است و می توان گفت بیش از 200 سال قدمت دارد و به صورت دو نفره، سه نفره یا یک نفره تولید می شود. وقتی به مبل های راحتی نگاه کنید می بینید که در بدنه این مبل ها چوبی وجود ندارد و پایه های کوتاه و دسته های پهن دارند و در مقایسه با مبلمان استیل قیمت مناسب تری دارند و در عین حال کوچکتر از مبلمان استیل آنها نیز دارند. متریال به کار رفته در ساخت این نوع مبل دوام و قیمت این مبل ها را مشخص می کند زیرا بدنه اصلی مبل را می توان از چوب های مختلفی ساخت که هر کدام استحکام و ویژگی های خاص خود را دارند و همچنین پارچه به عنوان روکش نیز می باشد. کل ظاهر مبل را می پوشاند و می تواند مواد مختلفی داشته باشد. بنابراین به طور کلی می توان گفت که مبل راحتی مبلمانی است که تماماً از چرم یا پارچه ساخته شده است.

 

Www.royal-furniture.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چرا خانه ها یا ساختمان های قدیمی باید بازسازی شوند؟
سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 19:14 | بازدید : 224 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

نوسازی و بازسازی ساختمان های قدیمی امروزه بسیار رایج شده است. بسیاری از افراد برای بهبود کیفیت زندگی و بهبود کیفیت زندگی خود با بازسازی و بهینه سازی فضای زندگی خود و تغییر دکوراسیون آن از تغییر استقبال می کنند. با این حال، برخی افراد فکر می کنند که بازسازی ساختمان و خانه قدیمی خود کاری پر استرس است. به همین دلیل ترس و وسواس زیادی برای فکر کردن یا انجام چنین کاری و پس زدن آن دارند. بازسازی و نوسازی ساختمان یعنی ایجاد تغییری زیبا و استاندارد در پلان، فضاها و دکوراسیون داخلی خانه. ما به شما این حق را می دهیم که از یک تغییر کوچک بترسید.

بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان های قدیمی
ممکن است کمی طول بکشد تا به دکوراسیون جدید خانه خود عادت کنید و به شکل متفاوتی از فضا و محیطی که سال ها در آن زندگی کرده اید عادت کنید و برای مدتی مجبور شوید به طور موقت در جای دیگری زندگی کنید و نظم را به هم بزنید. از زندگی و کار شما اما مطمئن باشید که بازسازی ساختمان یک تغییر مثبت است و شما را خوشحال و راضی می کند. یکی دیگر از چیزهایی که ممکن است از آن ترس داشته باشید این است که توانایی مالی نداشته باشید و فکر کنید بهتر است خانه را با همان شرایط بپذیرید و در آن زندگی کنید.

یا می ترسید که بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان شما زمان زیادی ببرد و یا کار را به تیم های اجرایی غیرحرفه ای بسپارید که هزینه های غیرمنطقی زیادی از شما بگیرند و در حین کار به ساختمان آسیب وارد کنند. برای تمام این نگرانی هایی که دارید راه حلی وجود دارد. با ما همراه باشید تا کمی در مورد نیاز به بازسازی ساختمان توضیح دهیم.

چرا خانه ها یا ساختمان های قدیمی باید بازسازی شوند؟
یک ساختمان قدیمی سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این که در طول سالیان، قسمت‌هایی از دیوارها، کف‌ها، سقف‌ها و تأسیسات فرسوده شده‌اند، ممکن است قسمت‌هایی از پایه‌ها یا ستون‌ها و سقف‌ها و تأسیسات در اثر زلزله یا عوامل دیگر آسیب دیده باشند. پس در واقع باید از بازسازی نکردن آن بترسید و در اسرع وقت به سراغ گروه های نوسازی ساختمان بروید. زیرا هرچه این کار را به تعویق بیندازید، آسیب ها و خطرات بیشتری به ساختمان وارد می شود و هر چه کف و دیوارها، سقف و تأسیسات فرسودگی بیشتری داشته باشد، هزینه بیشتری باید خرج کنید و در نتیجه زمان بیشتری خواهید داشت. باید آن را بازسازی کند.

نگران نباش. دنیای امروز دنیای اینترنت و ارتباطات است. با یک جستجوی ساده در اینترنت اطلاعاتی در مورد بازسازی ساختمان پیدا می کنید و گروهی از افراد متخصص و متخصص را انتخاب می کنید و با سپردن کار خود به آنها کار خود را تسهیل می کنید.

کاژه; تولید کننده نورگیرهای تزئینی

بازسازی ساختمان توسط تیم های بازسازی
هنگامی که یک تیم حرفه ای طراحی و بازسازی داخلی پیدا کردید، آنها به خانه شما می آیند و همه جا را بررسی می کنند. ایرادات و مشکلات آن را می بینند، با آگاهی و تجربه کامل در مورد اصول بازسازی نظام مهندسی و معماری، فضاهای نیاز به تغییر و قطعات نیاز به تعمیر را برای شما توضیح می دهند. آنها فضاهایی را که دوست دارید طرح و طرح آنها دست نخورده باقی بماند و تازه بازسازی شود را هنرمندانه بازسازی می کنند. به عنوان مثال، شاید شما یک حوض و یک باغ در حیاط خود دارید و نمی خواهید آنها را بردارید، آنها فقط آن را برای شما بازسازی می کنند.

گنبد شیشه ای زیبا

یا شاید در هال و پذیرایی منزلتان نورگیر با گنبد شیشه ای بسیار زیبا و قدیمی دارید که پنجره های آن رنگی و اسکلت آن پوسیده است. اسلحه ها به زیبایی برای شما تعمیر، طراحی و بازسازی شده اند

گروه های بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان قبل از هر اقدامی رضایت شما را جلب می کند. در وهله اول تمام هزینه ها، قیمت مصالح، حقوق تیم های اجرایی و خودشان و مدت زمان پروژه را به شما می گویند و با شما به توافق می رسند. پس مطمئن باشید، پس از بازسازی خانه قدیمی خود، از خود می پرسید که چرا این کار را زودتر انجام ندادم. برای مشاوره در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان می توانید با شرکت کاژه تماس بگیرید. اطلاعات تناس در پایین این صفحه موجود است.

 

https://mahyadecor.com/portfolio/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تست عمر باتری آیفون X
یک شنبه 1 اسفند 1400 ساعت 18:47 | بازدید : 264 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

باتری آیفون X که در سال 2017 با این گوشی عرضه شد دارای قابلیت شارژ بی سیم است و عملکرد آن بالاتر از سایر آیفون های تولید شده تا آن زمان بود. این باتری طبق ادعای سازنده 2716 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که کمی بیشتر از ظرفیت باتری آیفون 8 پلاس است. افزایش ظرفیت باتری آیفون X نسبت به نسل قبل به دلیل بزرگتر بودن صفحه نمایش این گوشی و تعداد پیکسل هایی است که به انرژی بیشتری نیاز خواهند داشت.

تست عملکرد باتری آیفون X اپل
باتری آیفون X به صورت بلادرنگ توسط یک کاربر معمولی از نظر عملکرد و عمر شارژ آزمایش شده است که بیش از 18 ساعت عمر شارژ را نشان می دهد. یعنی اگر کاربری با این گوشی حدود 30 دقیقه فیلم HDR ببیند، 30 دقیقه از طریق هندزفری بلوتوث به موسیقی گوش کند و هات اسپات گوشی را روشن نگه دارد و با دوربین و همچنین فیس آیدی آن چندین عکس بگیرد. او بارها آن را تست کرده و در نهایت یکی دو بازی انجام داده است. با شارژ کامل گوشی به راحتی می تواند یک روز کاری را بدون شارژ سپری کند.

باتری آیفون X در زمان واقعی توسط یک کاربر معمولی از نظر عملکرد و انعطاف پذیری آزمایش شده است و رکورد ۷۴ ساعت را ثبت کرده است. این بدان معناست که کاربر می تواند در طول روز با شارژ مجدد باتری آیفون X به راحتی فیلم تماشا کند، با هدفون بلوتوث Apple AirPad 3 به موسیقی گوش دهد، بازی کند و وب گردی کند و نگران تمام شدن شارژ موبایل نباشد.

اپل باتری آیفون X خود را به پشتیبانی از شارژ از طریق پدهای بی سیم مجهز کرده و این بار فناوری شارژ سریع تری نسبت به این پد ارائه کرده است تا بتوانید باتری گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید و در زمان کمتری به سر کار بروید. .

زمان شارژ باتری آیفون X
از نظر زمان شارژ، شارژ کامل آیفون X حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد (با فعال بودن حالت هواپیما) که برای یک گوشی پرچمدار تقریبا متوسط ​​است.

با 15 دقیقه اتصال به شارژر، باتری آیفون X 20 درصد شارژ دریافت می کند و این امکان را به شما می دهد که حتی در مواقعی که عجله دارید، حداقل یک پنجم ظرفیت باتری خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید.

همچنین می توانید از کابل USB-C Lightning برای شارژ سریع استفاده کنید تا بتوانید 50 درصد ظرفیت باتری خود را در 30 دقیقه به دست آورید.

باتری آیفون X اپل را با گوشی های اندرویدی هم رده مقایسه کنید
در زیر عملکرد باتری آیفون X اپل نسبت به برخی از گوشی های اندرویدی هم رده و نتایج آن در قالب نمودار میله ای نمایش داده شده است. چنین تست باتری در شرایط خاصی انجام می شود، یعنی زمانی که نور صفحه گوشی روی 200 نیت تنظیم شده باشد (نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه). پس از تست عمر باتری در این شرایط، دیدیم که باتری این گوشی حدود 8 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر بسیار خوبی است. به عنوان مثال، این زمان برای گلکسی اس 8 حدود 8 ساعت و 22 دقیقه است. عمر باتری آیفون 8 پلاس حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است که نسبت به سایر گوشی ها بسیار بهتر است. عمر باتری سامسونگ S9، باتری نوت 8 و باتری آیفون 8 را در مقایسه با گوشی های ذکر شده در شکل زیر مشاهده می کنید.

تست عمر باتری آیفون X

یکی دیگر از پارامترهای مهم برای باتری ها زمان شارژ آن ها است. آیفون X دارای یک شارژر دیواری 5 ولتی / 1 آمپری است که می تواند باتری خالی را تا 20 درصد در 30 دقیقه شارژ کند.

قیمت باتری آیفون ایکس
باتری گوشی موبایل اپل آیفون ایکس یک قطعه غیر قابل تعویض بسیار با کیفیت است. یعنی برای تعویض آن نیاز به ابزار خاصی دارید و علاوه بر این باید در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل شرکت کرده باشید. ظرفیت این قطعه 2716 میلی آمپر ساعت است و به لطف هسته لیتیوم یونی آن از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است. با این حال، هنگامی که باتری‌های لیتیوم یونی از کار می‌افتند، به دلیل مایع الکترولیتی که در آنها استفاده می‌شود، خطر بیشتری برای سلامت موبایل ایجاد می‌کنند. زیرا ممکن است مایع به بیرون نشت کند و سلامت کل گوشی را به خطر بیندازد. بنابراین با مشاهده علائم خرابی این قطعه بهتر است هر چه زودتر به فکر تعویض باتری گوشی موبایل اپل آیفون X باشید. این علائم واضح است. علاوه بر این، خود سیستم عامل iOS با گزینه Battery Health می تواند به شما کمک کند تا دریابید که آیا باتری مشکلی دارد یا خیر. نادیده گرفتن خرابی باتری نه تنها ممکن است به خود اجزای سیستم شارژ آسیب برساند، بلکه ممکن است هزینه خرید LCD iPhone X را نیز برای شما به همراه داشته باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0