عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 65
:: بازدید ماه : 97
:: بازدید سال : 486
:: بازدید کلی : 2194

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

بلیط لحظه آخری شیراز به مشهد
شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 23:48 | بازدید : 195 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری شیراز مشهد را دارید کافی است از سایت آس چارتر استفاده کنید تا لیستی از آن ها برای شما نمایش داده شود و قیمت های خود را با بلیط لحظه آخری شیراز مقایسه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. چارتر آس این امکان را برای شما فراهم می کند که بلیط لحظه آخری شیراز مشهد را ارزان خریداری کنید.

حتما می دانید که در ایام شهادت امام رضا (ع) بیشترین تقاضا برای بلیط هواپیما مشهد وجود دارد، بنابراین اگر می خواهید بلیط لحظه آخری شیراز به مشهد را ارزان بخرید، این مدت مناسب نیست و اگر می توانید برای روز بعد سفر خود را برنامه ریزی کنید همین روزها هماهنگ کنید، مطمئنا بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد ارزان قیمت خواهید گرفت. جالب است بدانید هر چه به شهادت امام رضا (ع) نزدیک می شویم، بلیط لحظه آخری مشهد گرانتر می شود. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که بهترین زمان برای سفر ارزان به مشهد ماه رمضان، زمستان و خارج از تعطیلات رسمی است.

خرید بلیط لحظه آخری شیراز به مشهد آس چارتر

رزرو بلیط هواپیما شیراز به مشهد آس چارتر
می توانید بلیط مورد نظر خود را از آس چارتر هم به صورت آنلاین و هم تلفنی رزرو کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز مشهد
فقط مراحل زیر را از بالای صفحه به ترتیب دنبال کنید:

- از گزینه های بالای صفحه، تاریخ حرکت را وارد کرده و روی دکمه «جستجو» کلیک کنید.

- بلیط مورد نظر را از جدول لیست پرواز انتخاب کنید.

- اطلاعات مسافر را به طور دقیق وارد کنید.

- در مرحله آخر پس از تایید اطلاعات مسافر و پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می شود.

خرید بلیط شیراز مشهد به صورت تلفنی
در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان مربوطه آماده پاسخگویی به شما مسافران گرامی جهت خرید بلیط و ارائه سایر خدمات می باشند.

خرید اینترنتی پرواز شیراز به مشهد | منشور آس
محبوب ترین ایرلاین در مسیر شیراز - مشهد
پرطرفدارترین ایرلاین در مسیر شیراز - مشهد، هواپیمایی کاسپین است.

روزهای پرواز شیراز به مشهد
پروازهای شیراز به مشهد در تمام روزهای هفته انجام می شود.

مسیرهای پروازی شیراز مشهد
تمامی پروازهای شیراز - مشهد از فرودگاه شهید دستغیب شیراز (SYZ) به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد (MHD) انجام می شود. از ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما شیراز به مشهد می توان به کاسپین، ایران ایر، ایران ایر تور و سپهران اشاره کرد.

آیا امکان انتقال بلیط برای استفاده دیگران وجود دارد؟

در صورت مغایرت نام مسافر بر روی بلیط با اطلاعات کارت شناسایی، امکان انتقال به دیگری و پذیرش مسافر وجود نخواهد داشت.

آیا در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط (یا وارد کردن نام اشتباه) امکان اصلاح وجود دارد؟

خیر طبق قوانین شرکت های هواپیمایی در این صورت باید پس از پرداخت جریمه بلیط کنسل و مجددا خریداری شود.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما چیست؟

هر شرکت هواپیمایی بسته به کلاس قیمت و زمان باقی مانده تا پرواز، درصد متفاوتی از جریمه های کنسلی را ارائه می دهد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به اصفهان
پنج شنبه 26 خرداد 1401 ساعت 20:58 | بازدید : 205 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما از مشهد به اصفهان را دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه لیست قیمت بلیط هواپیما مشهد به اصفهان، بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به اصفهان را دریافت کنید. تمامی پروازهای رفت و برگشت مشهد به اصفهان و اصفهان به مشهد در فلای تودی موجود است. پس وقت خود را به دنبال بلیط ارزان هواپیما مشهد به اصفهان هدر ندهید. ارزان ترین پروازهای مشهد به اصفهان را از فلای امروز خریداری کنید و از مزایای این خرید بهره مند شوید. با اعمال فیلترینگ مناسب می توانید حتی ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد به اصفهان و بلیط هواپیما چارتر مشهد به اصفهان را در فلای تودی بیابید. همچنین با کمک تقویم قیمت فلای تودی می توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به اصفهان را در حدود تاریخ پرواز مورد نظر خود بیابید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیر و نصب کولر گازی
جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 11:30 | بازدید : 190 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

دریچه های کولر گازی را بررسی کنید تا از باز بودن آنها مطمئن شوید. حتی اگر یکی از آنها بسته باشد، خنک کردن کل خانه دشوارتر خواهد بود. زیرا هوای گرم قسمتی که دریچه کولر بسته است با هوای خنک سایر قسمت ها ترکیب شده و هوای خانه به اندازه کافی خنک نخواهد بود. در غیر این صورت ممکن است مشکل دیگری مانند نشتی در کولر داشته باشید. اگر کولر گازی اسپلیت شما قدیمی است یا به درستی نصب نشده است، بسته به اندازه خانه شما ممکن است فرسوده شده یا به اندازه کافی قوی نباشد. کولرهای گازی بسیار قدرتمند (یا بزرگ) برای خانه شما در مدت زمان کوتاه و بارها استفاده می شود که باعث کاهش کارایی آن می شود. اگر کولر گازی شما برای منزل شما کوچک باشد، با اجبار بیشتری از آن استفاده می شود که باعث می شود زودتر خراب شود.

نشتی آب کولر گازی

برای جلوگیری از آسیب نشت آب، ابتدا کولر گازی خود را خاموش کنید. مسیر زهکشی (میعانات) ممکن است مسدود شده باشد. ابتدا سعی کنید گرفتگی فاضلاب را پاک کنید، اگر مشکل حل نشد ممکن است سینی تخلیه کولر گازی شما زنگ زده باشد یا پمپ کولر گازی (پمپ فشرده) خراب شده باشد. تعمیرکاران متخصص ما می توانند قطعات آسیب دیده کولر گازی شما را تعمیر یا تعویض کنند.

نشت آب از بیرون کولر گازی است

در روزهای گرم یا مرطوب ممکن است یک سوراخ آب در زیر کندانسور خود مشاهده کنید، که اگر شکاف به درستی کار کند طبیعی است. در هوای سرد ممکن است کولر گازی یخ بزند و با ذوب شدن یخ آب جمع شود که طبیعی است، اما اگر به دلایل دیگری نشت آب وجود داشت، سعی کنید فیلتر کولر گازی را تمیز یا تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای بررسی و رفع مشکل با ما تماس بگیرید. ممکن است نیاز به خنک کننده بیشتری داشته باشید یا لوله تخلیه مسدود شده باشد.

هنگامی که کولر گازی خاموش است، آب نشت می کند

اگر کولر کولر گازی شما رو به اتمام است یا فیلتر کثیف است، ممکن است کولر در حین کار یخ بزند. پس از خاموش کردن آن، یخ آب شده و کف یا سقف خانه شما را خیس می کند. اگر با تمیز کردن فیلتر کولر گازی مشکل حل نشد، می توانید برای بررسی و رفع مشکل با ما تماس بگیرید. بیتا سرویس در استان های تهران، البرز و کرج در خدمت شماست.

زیرا کولر گازی خاموش نمی شود

اگر کولر گازی شما حتی با رسیدن به دمای تنظیم شده خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های الکترونیکی مشکل داشته باشد. ممکن است ترموستات کولر معیوب باشد یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.

کولر گازی از حرکت باز نمی ایستد
اگر بعد از خاموش کردن کولر گازی بیشتر طول بکشد، به احتمال زیاد فیلتر اسپلیت شما کثیف است. دلیل دیگر می تواند قدیمی بودن یا ناکافی بودن کولر گازی اسپلیت در مقایسه با اندازه خانه شما باشد.

دلایل دیگری که می تواند باعث خاموش نشدن کولر شود:

  • فن گیر کولر گازی
  • کابل ترموستات کوتاه
  • نقص تنظیم کننده دما (ترموستات).
  • سیستم مرکزی کولر گازی روشن نمی شود
  • اگر سیستم مرکزی کولر گازی اسپلیت شما روشن نمی شود، ممکن است تنظیم ترموستات مشکل داشته باشد. به محل تعمیر کولر گازی بفرستید.

https://serviskaran.ir/services/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دلیل کرایه نکردن خودرو برای کمتر از 3 روز چیست؟
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 18:22 | بازدید : 274 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند یک قرار ملاقات مهم، شرکت در یک رویداد یا رویداد خاص، بازگشت به شهر خود، سفرهای کوتاه بین شهری و غیره به خدمات اجاره خودرو برای چند ساعت یا فقط یک روز نیاز داشته باشند. در چنین شرایطی اجاره روزانه خودرو یک گزینه ویژه است.

اما اینکه چگونه خودرو را با بهترین و آسان ترین شرایط برای چند ساعت اجاره کنیم و در اجاره روزانه خودرو به چه نکاتی توجه کنیم مجموعه نکاتی است که باید اطلاعات جامعی در مورد آنها داشته باشیم. برای اطلاع از نحوه اجاره روزانه خودرو با ما همراه باشید (همچنین در قسمت پایانی امکان بررسی اینفوگرافیک "اجاره روزانه خودرو" وجود دارد)

این روزها وب سایت های مختلفی وجود دارند که خدمات اجاره خودرو بدون راننده را ارائه می دهند. با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که بسیاری از این وب سایت ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند. علاوه بر بحث اعتبار درصد بالایی از این وب سایت ها برای زمان کرایه خودرو دارای محدودیت های متفاوتی هستند و به عنوان مثال کمتر از 3 روز خودرو کرایه نمی کنند. شاید بپرسید دلیل این محدودیت ها چیست و چرا این وب سایت ها کمتر از 3 روز خودرو کرایه نمی کنند؟

دلیل کرایه نکردن خودرو برای کمتر از 3 روز چیست؟

یکی از دلایل اصلی اینکه برخی از وب سایت ها کمتر از 3 روز ماشین اجاره نمی کنند، نوع کسب و کار و واسطه گری آنهاست. در واقع بسیاری از وب سایت ها خدمات اجاره خودرو را ارائه نمی دهند، صاحبان خودرو و ناوگان اختصاصی ندارند، بنابراین اجاره خودرو برای کمتر از 3 روز برای آنها به صرفه نیست. از سوی دیگر، واسطه گری وب سایت های اجاره خودرو، علاوه بر ایجاد چنین محدودیت هایی، هزینه اجاره خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. (پس تا حد امکان مراقب باشید در دام اینگونه وب سایت ها نیفتید) !!

در زمینه اجاره روزانه خودرو همانطور که گفته شد بسیاری از وب سایت ها به دلایل مختلف به خصوص نبود ناوگان شخصی اقدام به اجاره روزانه خودرو نمی کنند. در حال حاضر سامانه اجاره خودرو ناواران تنها شرکت مجاز ایرانی در زمینه خدمات اجاره خودرو، اجاره خودرو می باشد. اجاره های یک ساعته تا چند روزه که با توجه به شهرت این شرکت به عنوان سیستم رسمی اجاره خودرو ایران در کنار ارائه خدمات اجاره روزانه خودرو می تواند گزینه مناسبی باشد.

خدمات ضروری و مهم برای اجاره خودرو:
دریافت خدمات کامل به سبک اجاره خودرو به سبک جهانی، آرامش شما را هنگام اجاره خودرو به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین خدمات و نکات مهم در اجاره روزانه خودرو می پردازیم.

1- امکان اجاره خودرو بدون نیاز به چک و مدارک

اجاره خودرو با شرایط آسان مهمترین نکته در اجاره خودرو به خصوص اجاره روزانه خودرو است; زیرا در بسیاری از موارد به دلایل غیرقابل پیش بینی نیاز به خدمات اجاره روزانه خودرو خواهید داشت و به همین دلیل فرصت کافی برای تنظیم اسنادی مانند چک، سفته یا اسناد وجود ندارد.

در این راستا می توانید با استفاده از سامانه رسمی اجاره خودرو در ایران (شرکت ناواران) بدون نیاز به چک، سند یا هر نوع سند ضمانتی، خودرو اجاره کنید.

2- امکان رزرو ماشین کرایه در هر ساعت از شبانه روز

بسیار مهم است که بتوانید ماشین مورد نظر خود را در هر ساعت از شبانه روز کرایه کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. مخصوصاً کرایه روزانه خودرو (این خدمات ویژه در حال حاضر توسط سامانه رسمی اجاره خودرو در ایران (شرکت ناوران) ارائه می شود)

 

https://rentinal.info/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0